Özel,

Anne olunca anlarsın …(18. Kasım. 2014)

12/04/2014 DerinliTatlar 0 Yorumlar


Çiğdem Kokulu Mutfak bugün, annelik duygusuyla tatlandırılmış içerisine  sevgi konmuş aşk konmuş lezzetlere ev sahipliği yaptı...DERİN lezzetler...




Anne olunca anlarsın …
Ne kadar özel, ne kadar güzel cümledir bu, eskilerden beri süre gelen. Neyi anlarsın ne anlarsın bilemezsin söylendiği o zamanlar. Esiyordur başında kavak yelleri, akıyordur damarlarından deli kanlar. Kim sizi kendi üzüntüsünden daha fazla üzebilir, kimin sevinci sizin gururunuz, onurunuz sevinciniz olur, sizden başka kim önemlidir ki hayatta…
İçimde hissettiğim ilk andan itibaren; varlığıyla bana armağan olan, gücüyle bana güç katan, en umutsuz anımda umudum olan, yalnızlığımda dostum/sırdaşım olan, yollarda yoldaşım olan, boşverrrrrr anne oluruna bırak diyerek bana akıl olan  güzel mucizem.


İyi ki varsın.  Yeni yaşın sana sağlık, başarı, mutluluk, şans getirsin. Hayal ettiğin tüm güzellikler hayırlısıyla senin olsun. Seni seviyorum…

0 yorum: