Etkinlikler,

Koruncuk için İyilik Peşinde Koştum

1/25/2016 DerinliTatlar 0 Yorumlar

Sevgili Arkadaşlarım,
Gerçekleştirdiğim "Yardımseverlik Koşusu"na destek veren herkese en içten teşekkürlerimi iletmek isterim.
Koşum sırasında beni bağışlarınızla ve mesajlarınızla desteklediğiniz bu yarışta iyi bir derece yaptım. Yorulduğum zorlandığım her an neden koştuğumu hatırladım.
İyilik peşinde koşarken amacım olabildiğince çok kişiye ulaşabilmekti. Harekete Geçirmekti!
Yardımseverlik Koşusu kampanyama şu ana kadar 13 kişi/kurum katıldı ve 600 TL toplandı. Gönderdiğiniz bu bağışlar ile İstanbul-2015-Koruncuk-Koruncuk Kahramanları Projesini destekliyoruz. Hatırlayacağınız üzere amacım 10 kişiden bağış alıp 1.000 TL bağış toplamak idi.
Bir Koruncuk’un bir yıllık bakımına destek olacak 2.800TL hedefimiz , Koruncuk'un bakıcı anne, psikolojik terapi, gıda ve okul giderlerine katkı sağlar.
(Bilgi notu: Bolluca Çocukköyü’nde büyüyen bir Koruncuk'un yıllık tam bakım gideri Koruncuk Vakfına yaklaşık 20,000TL’dir. Koruncuk Kahramanları projesi toplanan bağışlarla bu gidere destek olur.)

 

Hedefime ulaştım ama her yeni bağış bu projeden faydalananlara yeni bir umut.
Sevgiler,
Çiğdem

0 yorum: