Etkinlikler,

Koşarak Burs Topluyor, Adımlarıma Anlam Katıyorum...

2/11/2016 DerinliTatlar 0 Yorumlar



Koşarak Burs Topluyor, Adımlarımıza Anlam Katıyoruz...

Uzun yıllar spor yaptım. Ufak bir operasyon, evlilik, çocuk derken bir süre ara verdim. Bu süre içerisinde her tenis oynayan, spor yapan birisini gördüğümde ya da seyrettiğimde, her yaptığım spor sohbetlerinde içim gidiyordu. Tüm bu süreçler yaşandı tam her şey yoluna girdi derken baktım ki bu sefer tartılar beni ideal kilonun üzerinde gösteriyor. Yanlış anlaşılmasın benimle hiç alakası yok, tartılar öyle gösteriyor :)

Ne olursa olsun ufak ufak başlamak gerekiyordu. Yürüyüşler, kısa mesafe koşular, kardio  çalışmaları derken  form tutmaya başlamıştım. Kendimi motive etmek, spor yapmayı anlamlı bir faaliyete dönüştürmek için, mezunu olmaktan gurur duyduğum elimden geldiğince etkinliklerine katıldığım Orta Doğu Teknik Üniversitesi  ile birlikte, 2014 İstanbul Maratonuna katıldım. Rektörümüz, öğretim üyelerimiz, mezun derneklerimiz, öğrencilerimiz ile beraber ODTÜ BURS İÇİN KOŞUYOR kampanyasına destek verdik.

Spora verdiğim bu kadar ara kondisyonumu tam kazanmamış olmak başlangıçta çok korkutsa da hedefim, bağışçılarıma verdiğim söz ve topladığım bağışın ulaşacağı bursiyerlerin sevinci beni motive etti.

2014 yılında İstanbul ODTÜ Mezunlar Derneğimizin katkılarıyla gerçekleşen kampanyamızın hedefi burs verdiğimiz öğrenci sayısının 500' e ulaşmasıydı. Hedefimize ulaştık. Tek seferlik bağışlar yaparak bizi destekleyen ODTÜ' lüler ve ODTÜ' yü destekleyenlerin yanında düzenli burs bağışçılarını da aramıza kazandırdık.

2014 Maratonundan  renkli görüntüleri paylaşmak istiyorum sizlerle...






2015 İstanbul Maratonunda da   Odtümist  Burs İçin Koşuyor kampanyasına destek vererek, burs verdiğimiz öğrenci sayısını 500 den 608e, düzenli burs bağışçısı sayımızı ise  605 den 759’a çıkardık.

Düzenli burslara ilaveten 2016’de tek seferlik bağışlar da oldukça önemli seviyelere ulaştı.

İstanbul Maratonuna  360  koşucu ile katıldık,  186 koşucu,  çevrelerinden bağış topladı,  bunun sonucunda  1.184 bağışçıya ulaşıldı ve  383.389 TL burs bağışı toplandı.

Burs ve yardım çalışmalarımız hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz, http://www.odtumd.org.tr/cg/burs/ adresini ziyaret edebilir ve hatta sizde bir bağışçı olarak bursiyerlerimize destek verebilirsiniz.



2015 Maratonunda koşmak için bir başka amacım daha vardı. Hangi yaşta olursam olayım içimdeki çocuğu yaşatan, çocukları çok seven bir anne olarak "Her Çocuk Anne Sevgisini Hak Eder." sloganı ile Koruncuk için İyilik Peşinde Koş kampanyasına destek verecektim. Koruncuk ile Adım Adım  aile sayesinde tanıştım. Büyük her geçen gün daha da büyüyen içinde sevgi olan barış olan iyilik peşinde koşan bir aile.

Sizde bu ailenin bir üyesi olmak isterseniz, http://www.adimadim.org/ adresinden detaylı bilgilere ulaşabilir, aramıza katılabilirsiniz.

Ben 2106 11. Uluslararası Runatolia Antalya  maratonunda 6432 göğüs numarası ile Tohum Otizmli çocuklar için koşacağım. Ya siz?

Sevgilerimle,

Çiğdem




0 yorum: