Etkinlikler,

Adımlarım Sizler ile Daha da Anlamlı...

2/25/2016 DerinliTatlar 0 Yorumlar





Spor yapıyor, iyilik peşinde adım adım koşuyor, farkındalık yaratıyor ve her geçen gün büyüyen ailemizle adımlarımı anlamlandırıyorum.

En güzeli de bu amacımızı siz değerli dostlarımızın desteğini alarak yapıyor olmamız.

RUNATOLIA  MARATONUNDA;

6432 göğüs numarası ile Otizmli Çocuklarımıza Eğitim Desteği için Koşuyorum!

Siz de yapacağınız bağışla adımlarıma destek verebilirsiniz!

Hedefim otizmli çocuklarımızın topluma kazandırılmasına destek vermek için Tohum Otizm
Vakfı’na 2000 TL bağış toplamak.


Sevgili Dostlarım,
Tohum Otizm için iyilik peşinde koşuyorum!
Sadece şikayet etmiyorum değiştirmeye çalışıyorum, adımlarımla çevremdekileri harekete geçirmeye çalışıyorum, farkındalık yaratıyorum.
Antalya-2016-Tohum Otizm-Adımlarımız Otizmli Çocuklar İçin projesini destekleyeceğim. 6 Mart 2016 günü İyilik peşinde koşacağım. Adımlarıma anlam katacağım. Koşumu desteklersen beni çok mutlu edersiniz.

Otizm doğuştan gelen ve yaşamın ilk 3 yılında, iletişim problemleri ile kendini gösteren bir gelişim 
bozukluğu. Nedeni halen bulunamayan Otizmin tek tedavisi erken tanı ve yoğun özel eğitim!

Doğan her 68 çocuktan 1’i otizmli olarak dünyaya gelmekte ve bu oranların önümüzdeki senelerde hızla artacağı varsayılmakta!

Tohum Otizm Vakfı, 2003 yılından beri, otizmli bireylerin ve ailelerinin bilgi gereksinimlerini karşılamaya, otizmli çocukların erken ve yoğun özel eğitim almalarına ve en az kısıtlayıcı eğitim ortamlarına yerleştirilmeleri konusunda gayret göstermeye, nitelikli sağlık ve eğitim hizmetlerinin yürütülmesine ve otizm konusunda kamuoyunda bilinç oluşturmaya gayret eden, kar amacı gütmeyen bir sivil toplum kuruluşu.


Tohum Otizm vakfı ile ilgili ayrıntılı bilgiye www.tohumotizm.org.tr adresinde ulaşabilirsiniz.
Özel Tohum Vakfı Özel Eğitim Okulu Destek Eğitim Merkezi’nde eğitim, 11 ay, 1 hafta boyunca devam eder.

Haftada iki gün, ayda 16 seans olmak 
üzere yıllık eğitim bedeli 17.550 TL’dir. Her bir seans ücreti 135 TL’dir.
Bağış yapmak çok kolay. Aşağıdaki bağlantıya giderek bu kampanya için hazırladığım sayfamda hem şu anda kaç kişiden bağış topladığımı görebilirsin hem de istersen bağış yapabilirsin.
Beni desteklemek için sen de bağış yap: 
https://bagis.adimadim.org/?ccid=CC7805
Kampanyamın son durumunu merak ediyorsan: 
http://ipk.adimadim.org/kampanya/CC7805
Desteğiniz için teşekkürler,
Sevgilerimle,
Çiğdem

0 yorum: